Thursday, December 20, 2007

<a href=手機" align="right" style="padding:10px" />
手提電話,簡稱手提或者手電,係可以周圍都講到嘅電話">電話,唔使喺固定地點用。除咗好似傳統電話咁可以用傾之外,新一代手提電話更可以用來打短訊、收發電郵">電郵,甚至可以上互聯網,影相錄片。
手提電話係一推收發站來維持通訊,站連住電話網絡">公共電話網絡,咁樣,呢推站組成手提電話網絡。站與站之間訊號係會重疊,以免通訊中斷。早期叫手提電話網絡做蜂窩,因為網絡覆蓋就好似蜜蜂竇裏面嘅格,一個貼住一個。六角型分佈可以起最少嘅站,最大覆蓋率。
有一啲電話都好似手提電話周圍傾,不過就唔係用手提電話網絡。衛星電話就一例,係直接同天上面嘅人造衛星轉駁。呢類一般都唔當係手提電話
早期嘅手提電話都幾大部,大細同一個水壺差唔多,所以啲人就叫佢做水壺,而且,只係有啲錢嘅人先會用,所以就係身份像徵,咁啲人就叫佢做大哥大

No comments: