Sunday, March 23, 2008


中華白海豚Chinese White Dolphin),台灣印度洋駝背豚Indo-pacific Humpback Dolphin)係海豚嘅一種。呢個種有 3 個亞種,而喺香港見到嘅就係 Sousa chinensis chinensis 呢個亞種喇。本地漁民叫佢哋「白忌」,有唔吉祥嘅意思,因為佢哋食網入邊嘅。但係,響1997年,中華白海豚就變成香港吉祥物

Sousa chinensis 外型
主要都係食魚,例如狗肚魚。

食乜嘢
佢哋係群居動物,但係同其他海豚唔同,佢哋成日換組,唔會固定。同一組海豚玩悶咗,就會走去搵其他啱玩啲嘅海豚玩。不過,如果生咗仔,個仔就會一路陪住媽咪,入咗青少年期先分開。

生活習性
佢哋大概 30 秒唞一次氣,BB 就 15 秒一次。唞氣頭得密過其他海豚好多。有時,會成隻嘢躍出水面。又有時,會伸上半身出水面睇下嘢。

No comments: