Tuesday, January 29, 2008

知識
知識係對某個主題確信嘅認識,並且呢啲認識擁有潛在嘅能力為特定目的而使用。認知事物嘅能力係哲學中充滿爭議嘅中心議題之一,並且擁有佢自己嘅分支——認識論。從更加實用嘅層次來睇,知識通常畀某些人嘅群體所共享,喺呢種情況之下,知識可以通過唔同嘅方式來操作同管理。

Monday, January 28, 2008


閏九月初七黃曆閏年閏九月第七日。因為閏九月唔係年年有,平時紀念都會響九月初七

閏九月初七 響呢日出世嘅人
呢段公元係跟儒畧曆。 儒畧曆1582年10月4號之後一日,係額我畧曆1582年10月15號。下面公元跟額我畧曆計。

Saturday, January 26, 2008

hosting.com/img/JavaScript-01.jpg" alt="JavaScript" align="left" style="padding:10px" />
JavaScript係一個由Netscape公司造嘅網站,基本上用啲簡單嘅程式語言,雖然係咁,啲用戶難免都要有一啲程式根底先可以用到JavaScript。

JavaScript Java同埋JavaScript
Java同埋JavaScript完全係兩回事,但係兩個程式都好相似。

Friday, January 25, 2008


(科:睇正文)
鯨魚屬於鯨目(Cetacea)嘅生物,係水棲動物,大部份住喺海洋。雖然鯨魚呢個名有個魚字,但係佢地係哺乳動物,唔係。目前,科學分別到嘅鯨魚有大約 80 個品種

鬚鯨亞目 Mysticeti 齒鯨亞目 Odontoceti鯨目 古鯨亞目 Archaeoceti (絕種)
構造
界:動物

門:脊索動物門

綱:哺乳綱

目:鯨目

亞目:古鯨亞目(絕種)
亞目:齒鯨亞目
亞目:鬚鯨亞目

Thursday, January 24, 2008

四月初十
四月初十黃曆四月嘅第十日。

響呢日死嘅人

Wednesday, January 23, 2008

新年新年
新年,係唐人曆裏面嘅一年嘅開始,又叫做新春。因為響春天,所以北方多數春節。雖然1912年中華民國成立就轉用公曆,但係新年多數係講唐人曆法,而公曆多數叫元旦。新年唐人來講係好重要嘅節日。傳統來講,成個節係由正月初一正月十五。而新年之前十二月唔同日子有唔同準備。廣東人會叫呢段日子做嘅嘢做過年
唐人曆法因為要就埋月,又有閏月,一年長短唔定,所以同天文講嘅,地球圍住太陽行咗啱啱一個圈唔同。不過,其實唐人都有呢種定義嘅年,就係做冬,即係冬節冬至。所以廣東話就有句,做冬大過年。因為一年長短唔定,所以同公曆對照,年初一對公曆日子就年年唔同。

新年日子
通常十二月尾到正月初,呢段日子都會用年開頭,例如十二月廿八,就叫年廿八;十二月三十,就叫年三十;正月初一,就叫年初一;如此類推。
唔同日子就另有叫法,年初一之前嗰晚,即係年三十晚或年廿九晚,就叫除夕,或者大除夕;年十五,即係新年最尾嗰日,叫元宵,或者元宵節

Tuesday, January 22, 2008

二月十七
二月十七黃曆二月嘅第十七日。

響呢日出世嘅人
呢段公元係跟儒畧曆

1272年3月17號,日本文永9年 - 後嵯峨天皇,第八十八代天皇1220年出世)

Monday, January 21, 2008

新會
新會中國廣東省中部,珠三角地區西南部,原本係個,後來升格做縣級。2002年成為江門市的一個市轄區。新會係廣東歷史文化名城,區政府喺會城街道
新會位處中國南部沿岸,介乎北緯二十二度五分四十三秒至二十二度四十分二十四秒、東經一百一十二度四十七分十三秒至一百一十三度十五分二十四秒之間,時區快過協調世界時八個鐘(即UTC+8)。東西相距46.6公里,南北相距55公里。 新會北部、東北部同江門市接界,東部同中山市接界,東南部同斗門區接界,南面黐住黃茅海,西南同台山市接界,西部同開平市接界,西北同鶴山市接界。海岸線長14.9公里,總面積1349.1平方公里。
新會位於華南地區,屬海洋性亞熱帶季風氣候,四季唔多明顯。全年平均氣溫21.8攝氏度,平均相對濕度81%。每年四月中旬至十一月中旬係新會嘅夏天,天氣炎熱潮濕,朝早有時有驟雨同雷暴。晏晝最酷熱,平均超過攝氏31度,晚間就落返去攝氏26度咁上下。十一月中旬至下年四月中旬就係冬天,一般天陰,間中會有冷鋒經過,帶來乾燥嘅北風。氣溫有時會跌到攝氏10度以下,古兜山等高地,氣溫仲會降到去攝氏0度左右,出現結霜現象。
新會山脈分西北西南兩支,有大雁山脈百峰山脈,都係由鶴山皂幕山脈發脈。東南係牛牯嶺山地。山地佔新會總面積嘅35.84%。新會位處歐亞板塊之內,遠離板塊邊緣,所以發生強烈地震嘅機會好微。境內偶然會感覺到地殼震動,不過都唔會造成任何傷亡或者損壞。

Sunday, January 20, 2008

砵甸乍
砵甸乍Henry Pottinger1789年10月3號1856年3月18號)係英國軍人兼官員。大清文件叫佢做璞鼎查,亦都叫璞世爵1843年起,成為香港第一任督憲

Saturday, January 19, 2008


上水香港新界一道地方,響雙魚河梧桐河匯聚之地,所以呢度有一大塊沖積平原。舊時呢度係鄉郊,而石湖墟就係呢個地方墟市。今時今日佢同粉嶺夾埋做粉嶺上水新市鎮。上水行政上係屬於北區

地理
根據《北區風物志》(1994年)記載,上水粉嶺一帶舊時叫「雙魚市」,事關上水北面有一條「雙魚河」。自廖族元末由福建搬來廣東南部之後,子孫漸漸響今日新界橫眉山、嶺下、小坑、雙魚、福田、上水一帶開支散葉,起村健屋。傳到識風水">風水嘅七世祖廖南沙嗰陣,認為全族一定要住埋一齊,後代子孫先至「昌盛」(發達出人頭地)。根據風水學說搵「龍脈」,揀咗「龍口地形」好似隻嘅地方,一齊合力鑿池(即係護城河)築城,起咗「圍內村」(今日嘅上水鄉老圍);號召廖氏三房子孫盡量搬入圍裏頭住。由於圍內村立於梧桐河對上,廖氏族人叫佢做「上水鄉」,漸漸「上水」變成咗附近一帶地方嘅名喇。
上水市發展集中,市中心主要喺上水火車站一帶,由附近嘅屋邨去火車站一般都要行15分鐘以內。舊時,附近村民會集中響石湖墟做買賣、交易。雖然而家上水已經發展成新市鎮,由於石湖墟鄰近火車站、巴士總站,所以無衰落,人流反而多咗。
雙魚河
梧桐河
上水鄉老圍
老圍護城河

鄉、村

屋苑

彩園邨
天平邨
太平邨
清河邨 公共屋邨

安盛苑
旭埔苑
彩蒲苑
順欣花園
翠麗花園 居屋
旭埔苑
安國新邨
奕翠園
新都廣場
上水中心
上水名都
海禧華庭
翠麗花園

安國新邨
奕翠園
新都廣場
龍豐花園
上水中心
上水名都
明珠華軒
海禧華庭
威尼斯花園
皇府山
御皇庭 私人屋苑
上水中心
上水廣場
新都廣場
龍豐商場

上水中心
上水名都
上水廣場
新都廣場
龍豐商場 大型商場
北區醫院
北區公園
北區大會堂
北區運動場
上水游泳池
上水消防局
上水屠房
石湖墟市政大廈
石湖墟郵政局
石湖墟污水處理廠
龍琛路體育館

北區醫院
北區公園
北區大會堂
北區運動場
上水公共圖書館
上水游泳池
上水消防局
上水屠房
石湖墟市政大廈
石湖墟郵政局
石湖墟賽馬會診所
石湖墟污水處理廠
天平體育館
龍琛路體育館 社區設施

基礎教育
上水官立中學
鳳溪廖萬石堂中學
聖公會陳融中學
風采中學

上水官立中學
鳳溪第一中學
鳳溪第二中學
聖公會陳融中學
鳳溪廖萬石堂中學
東華三院甲寅年總理中學
教育評議會主辦風采中學
香港道教聯合會鄧顯紀念中學 中學
上水東莞學校
育賢學校
港九電器商聯會小學
佛教正慧小學

上水東莞學校
育賢學校
鳳溪第一小學
上水宣道小學(已經搬咗去聯和墟
曾梅千禧學校
石湖墟公立學校
李志達紀念學校
上水惠州公立學校
香海正覺蓮社佛教正慧小學
東華三院港九電器商聯會小學
香海正覺蓮社佛教陳式宏小學 上水 小學

旅遊景點

石湖墟
報德祠
行樂戲院
馬會道消防局
小販管理隊大樓 掌故

居石候公祠
河上鄉洪聖廟排峰古廟
松柏塱客家圍
廖萬石堂
廖顯承堂(應龍廖公家塾)
廖明德堂(應鳳廖公家塾) 古蹟
居石候公祠
河上鄉洪聖廟
排峰古廟
客家圍
廖明德堂
廖顯承堂
廖萬石堂
石湖墟
行樂坊(前行樂戲院)
上水食環署(前小販管理隊大樓)

塱原濕地 生態

主要交通幹道
新運路
青山公路松柏塱段
九廣鐵路上水站
新運路巴士站
新發街17號小巴站
新運路18號小巴站

九廣鐵路

  • 東鐵上水站
    巴士

    • 九巴:70, 70K, 70X, 73, 73A, 73K, 76K, 77K, 78K, 79K, 261, 261P, 270, 270A, 273A, 273B, 276, 276A, 276B, 276P, 278X, 279X, 373, 373A, N76, N270
      龍運巴士:A43, N42A
      跨境巴士24小時跨境快線 - 文錦渡快線

      • 文錦渡口岸←→上水廣場、深水埗西九龍中心
        專線小巴:44, 44A, 50A, 50K, 51K, 55K, 57K, 58K, 58S, 59K, 501S, 605
        公共小巴

        • 上水(新發街)←→元朗(水車館街)(經:青山公路)《路線編號:17》
          上水(新運路,近巴士廠)←→元朗(裕景坊)(經:粉錦公路)《路線編號:18》
          上水(新康街)←→聯和墟大埔(寶鄉坊)/深水埗嘉頓)/佐敦道
          上水(符興街)←→坪輋
          落馬洲←→觀塘 (經:石湖墟)

Friday, January 18, 2008

大件事
呢段公元係跟儒畧曆。 儒畧曆1582年10月4號之後一日,係額我畧曆1582年10月15號。下面公元跟額我畧曆計。

九月廿七 響呢日死嘅人

Thursday, January 17, 2008


閏六月十九黃曆閏年閏六月第十九日。因為閏六月唔係年年有,平時紀念都會響六月十九

閏六月十九閏六月十九 響呢日出世嘅人
呢段公元係跟儒畧曆。 儒畧曆1582年10月4號之後一日,係額我畧曆1582年10月15號。下面公元跟額我畧曆計。

Wednesday, January 16, 2008


Linux係一種電腦">電腦作業系統同埋佢嘅核心嘅名。佢亦都係軟件">自由軟件開放原始碼發展裡面最出名嘅例子。
嚴格嚟講,Linux呢個詞本身只係表示Linux核心,但係喺實際上大家已經習慣咗用Linux嚟形容成個基於Linux核心,同埋使用GNU 工程各種工具以及資料庫嘅作業系統(亦都叫做GNU/Linux)。基於呢啲組件嘅Linux軟件叫做Linux發行版。一般嚟講,一個Linux發行套件包含大量嘅軟件,比如軟件開發">軟件開發工具,資料庫伺服器">Web伺服器(好似Apache),X Window,桌面環境(比如GNOMEKDE),辦公套件(比如OpenOffice.org),等等。
Linux核心最初係為英特爾386微處理器設計嘅。而家Linux核心支援由電腦">個人電腦去到大型主機甚至包括嵌入式系統在内嘅各種硬件設備。
喺開始嘅時候,Linux只係個人狂熱愛好嘅一種產物。但係而家,Linux已經成為咗一種受到廣泛關注同支持嘅一種作業系統。包括IBM惠普在內嘅一啲電腦業巨頭亦都開始支持Linux。好多人覺得,同其他嘅商用Unix系統以及微軟 Windows相比,作為自由軟件嘅Linux具有低成本、安全性高同埋更可靠嘅優勢。

概述
Linux內核最初只是由芬蘭林納斯·托瓦茲(Linus Torvalds)在赫爾辛基大學上學時出於個人愛好而編寫的。最初的設想中,Linux是一種類似Minix這樣的一種操作系統。Linux的第一個版本在1991年9月被-{}-發布在Internet上,隨後在10月份第二個版本就發布了。
Linux的歷史是和GNU緊密聯系在一起的。從1983年開始的GNU計劃致力於開發一個軟件">自由並且完整的類Unix操作系統,包括軟件開發">軟件開發工具和各種應用程序。到1991年Linux內核發布的時候,GNU已經幾乎完成了除了系統內核之外的各種必備軟件">軟件的開發。在Linus Torvalds和其他開發人員的努力下,GNU組件可以運行於Linux內核之上。整個內核是基於GNU通用公共許可,也就是GPL( General Pubic License)的,但是Linux內核並不是GNU 計劃的一部分。
Linux的標志吉祥物是一只名字叫做Tux企鵝Linux商標">注冊商標是Linus Torvalds所有的。這是由於在1996年,一個名字叫做William R. Della Croce的律師開始向各個Linux發布商發信,聲明他擁有Linux商標">商標的所有權,並且要求各個發布商支付版稅,這些發行商集體進行上訴,要求將該注冊商標重新分配給Linus Torvalds。 Linux的某些版本是不需要安裝就能使用的版本,他們稱為LiveCD

歷史
傳統嘅Linux用户一般都安装并且設置自己嘅作業系统,佢哋往往比其他作業系统,好似微軟WindowsMac OS嘅用户更加有經驗。呢啲用户有陣時會被人叫做"黑客"或是"極客"(geek)。但係隨住Linux越来越流行,越来越多嘅原始設備制造商(OEM)開始喺佢哋銷售嘅電腦上面預裝上Linux,Linux嘅用户中亦都有咗普通電腦用户,Linux系統亦都開始慢慢搶佔電腦">桌面電腦作業系统嘅市场。同時Linux亦都係最受歡迎嘅伺服器作業系統系统之一。Linux亦都喺嵌入式電腦市場上面擁有優勢,低成本嘅特性令到Linux深受用户歡迎。用Linux主要嘅成本係移植、培訓同埋學習嘅費用,早期由於識Linux嘅人比較少,呢一方面嘅費用比較高,但呢方面嘅費用已經随住Linux嘅日益普及同埋Linux上面嘅軟件越嚟越多、越嚟越方便而降低。
KDEGNOME等桌面系统令Linux更加似係一個Mac或者Windows之類嘅作業系统,提供完善嘅圖形用户界面,同其他用命令行 (指令行, Command Line)界面嘅類Unix作業系统唔同。

用户
Linux作為比較早嘅源代码开放操作系统,将引领未来软件发展的方向.原因很简单,就象现在的wiki将很快展示出它的魅力。.
基於 linux 開放源碼的特性,越來越多大中型企業及政府投入更多的資源來開發 linux。現今世界上,很多國家逐漸的把政府機構內部門的電腦轉移到 linux 上,這個情況還會一直持續。Linux 的廣泛使用為政府機構節省了不少經費,也降低了對封閉源碼軟體潛在的安全性的憂慮。

Linux 未來軟件界嘅方向
根据Torvalds的说法,Linux的发音和"Minix"是押韵的。
参照[1],"Li"中"i"的发音类似于"Minix"中"i"的发音,而"nux"中"u"的发音类似于英文单词"profess"中"o"的发音。依照国际音标应该是['linэks]。
此外在[2]有一份Torvalds本人说话的音频,音频内容为"Hello, this is Linus Torvalds, and I pronounce Linux as Linux"。 音频文件地址:[3]

Linux嘅英文發音
過去,Linux主要被用作伺服器嘅操作系統,但因其廉價,靈活性同Unix背景使佢好合適作更廣泛嘅應用。傳統上,以Linux為基礎嘅過去,以Linux為基礎嘅"LAMP(Linux, Apache, MySQL, Perl/PHP/Python嘅組合)"技術,除咗已在開發者群體中廣泛流行,佢亦係現時提供網站務供應商最常使用嘅平台。
基於其低廉成本與高度可設定性,Linux經常被應用於嵌入式系統,例如机顶盒、行動電話及行動裝置等。喺行動電話上,Linux已經成為Symbian OS嘅主要競爭者;而喺行動裝置上,則成為Windows CE同Palm OS之外另一個選擇。目前流行嘅TiVo數位攝影機使用咗經過客製化後嘅Linux。此外,仲有唔少硬件式嘅網路防火牆及路由器,例如部份LinkSys嘅產品,其內部都係使用Linux來驅動、並採用咗作業系統提供嘅防火牆及路由功能。
採用Linux嘅超級電腦亦愈來愈多,根據2005年11月號嘅TOP500超級電腦列表,現時世上最快速嘅兩組超級電腦都係使用Linux作為其作業系統。而喺表列嘅500套系統裡,採用Linux為作業系統嘅,佔咗371組(即74.2%),其中嘅前十位者,有7組喺使用Linux嘅。
2006年開始發售嘅SONY PlayStation 3亦使用Linux嘅作業系統。之前,Sony亦曾為佢哋嘅PlayStation 2推出過一套名為PS2 Linux嘅DIY組件。至於遊戲開發商雅達利及id Software,都有為其旗下嘅遊戲推出過Linux桌面版本。此外,Linux Game Publishing亦有專門為Linux平台撰寫遊戲,並致力於把其他喺Windows平台編撰嘅遊戲程式碼轉攜至Linux平台,及為轉攜遊戲提供使用授權。
而一個打算對所有生活在發展中國家嘅兒童提供手提電腦嘅名為每孩子皆有一部手提電腦(OLPC)嘅項目,正是使用Linux作為預設嘅作業系統。

應用
Linux发行版(Linux distribution)指的就是我们通常所说的"Linux操作系统",它可能是由一个组织,公司或者个人发行的。通常来讲,一个Linux发行版包括Linux内核,将整个软件安装到计算机上的一套安装工具,各种GNU软件,其他的一些自由软件,在一些特定的Linux发行版中也有一些专有软件
你可以通过访问[4]找到一些特定发行版的截图。

Linux發行版

Asianux
B2D Linux
Conectiva Linux
Debian GNU/Linux
Fedora Core
Gentoo Linux
Knoppix Linux
Linux From Scratch
Magic Linux
Mandriva Linux
Red Hat Linux
Slackware Linux
Stanix Live CD
SUSE Linux
Turbo Linux
Ubuntu Linux 主流嘅Linux發行版

Linux操作系统
GNU/Linux
Linux套件列表
Linus Torvalds
GNU
Tux
操作系统
操作系统列表 Linux資源

紅旗Linux(Redflag Linux)
衝浪Linux(Xteam Linux)
藍點Linux
Hiweed Debian GNU/Linux
Magic Linux
Engineering Computing GNU/Linux
Open Desktop
新華Linux
共創Linux
百資Linux
中標普華Linux
中軟Linux
新華華鐳Linux(RaysLX)
CD Linux
MC Linux
即時Linux(Thizlinux)
b2d linux
IBOX
MCLOS
FANX 中國大陸的Linux發行版

鳥哥的Linux 私房菜
Taiwan Linux User Group
Taiwan Linux Blog Center
Linux中文延伸套件
Gentoo@台灣
B2D中文Linux計劃
Debian Wiki
Knoppix中文交流網
Planet DebianTW
摩托學園討論區
Taipei Open Source Software User Group
Study-Area
自由軟體鑄造場
Study Area 酷學園
Mandriva(Mandrake)中文使用開發者社群
LinuxFab 已關閉 中國大陸Linux社區網站資源

開放系統研用協會

  • Linux Hall Online Project 資訊網
    開源標準科技協進會

    • 開源科技雜誌 OSS Journal
      HKLIA 香港 Linux 商會
      HKLPG 香港 Linux 玩家網
      HKLUG 香港 Linux 用家協會

      • OSWikiHK (香港開源維基)
        Embedded Linux Interest Group
        GNOME Hong Kong
        Debian Hong Kong
        mba.hk/" class="external text" title="http://www.samba.hk/" rel="nofollow">Samba Hong Kong
        香港增補字符集 2001 for Linux

Tuesday, January 15, 2008

九廣東鐵九廣東鐵
九廣東鐵,簡稱東鐵(以前叫九廣鐵路(英段),或者簡稱做九廣鐵路九鐵九廣西鐵啟用之前),香港市民口中所講嘅火車),係香港九廣鐵路公司營運嘅3條本地客運鐵路之一。由九龍尖沙咀東部開始,經過九龍中部、新界東面同北面嘅新市鎮,到達位於中國大陸同香港交界嘅羅湖落馬洲,全長大約35公里。由1910年10月1號起營運。截至2007年,東鐵總共有15個車站,當中2個同香港地鐵交匯,一個同九廣馬鐵交匯。除咗尖東站起喺地底之外,所有車站同路段都起喺地上面。全線嘅客運服務都用緊電動列車。目前全線車隊總共有444個電動列車車廂。東鐵喺九廣鐵路公司嘅路線圖上以藍色代表。

Monday, January 14, 2008


閏五月十六黃曆閏年閏五月第十六日。因為閏五月唔係年年有,平時紀念都會響五月十六

閏五月十六 響呢日出世嘅人
呢段公元係跟儒畧曆。 儒畧曆1582年10月4號之後一日,係額我畧曆1582年10月15號。下面公元跟額我畧曆計。

Sunday, January 13, 2008

氮
係一隻元素,原子序號7,符號N。響室溫之下,氮係一隻無色,無臭,無味嘅氣體。佢佔地球大氣78.08%,性質唔活躍,多數以雙原子分子形式存。氮係生物組織胺基酸嘅重要成份。好多工業化合物都有氮,好似亞摩尼亞硝酸山埃等等。

Tuesday, January 8, 2008

五月廿九
五月廿九黃曆五月嘅第廿九日。如果五月係小月,呢日就做五月最後一日。如果係大月,就係尾二嗰日。

五月廿九 大件事
呢段公元係跟儒畧曆。 儒畧曆1582年10月4號之後一日,係額我畧曆1582年10月15號。下面公元跟額我畧曆計。

Monday, January 7, 2008

posium/specialize/img/03_1.jpg" alt="原子核融合" align="left" style="padding:10px" />原子核融合
原子核融合,簡稱核融合,又叫做核聚變,係指由質量細(低過)嘅原子核,主要係指氘核或者氚核,喺一定條件下(如超高溫同埋高壓)黐埋,總質量減少啲 ,並釋放巨大能量嘅核反應。原子核嘅質量蘊藏巨大能量,原子核嘅變化(由一種原子核變化為另外一種原子核)往往轉成巨大能量釋放出。如果係由重嘅原子核變化為輕嘅原子核,叫核裂變,好似原子彈爆炸;如果係由輕嘅原子核變化為重嘅原子核,叫核聚變,好似太陽發光發熱嘅能量來源。
相比核裂變,核聚變發電幾乎唔會帶來放射性污染等環境問題,而且原料可以直接取自海水中嘅氘,來源幾乎取之不盡,係理想嘅能源方式。
目前人類已經可以實現不受控制嘅核聚變,例如氫彈嘅爆炸。但係如果想令能量可以畀人類有效利用,就必須能夠合理控制核聚變嘅速度同埋規模,實現持續、平穩嘅能量輸出。科學家正努力研究點樣控制核聚變,但是而家睇嚟仲有好長嘅路要行。
喺2005年,部份科學家相信已經成功做出小型嘅核聚變[1],並且得到初步驗證[2]。首個實驗核聚變發電站將選址法國english/2005-06/28/content_3148070.htm" class="external autonumber" title="http://news.xinhuanet.com/english/2005-06/28/content_3148070.htm" rel="nofollow">[3]

可控核聚變
目前主要嘅幾種可控核聚變方式:

超聲波核聚變
雷射約束(慣性約束)核聚變
磁約束核聚變(托卡馬克)

Thursday, January 3, 2008

赤口赤口
正月初三黃曆一年之中嘅第三日,亦係正月第三日,大約響大寒雨水兩個節氣之間。傳統上,呢日叫做豬日或者豕日。因為響新年,亦都叫年初三

響呢日出世嘅人
呢段公元係跟儒畧曆
儒畧曆1582年10月4號之後一日,係額我畧曆1582年10月15號。下面公元跟額我畧曆計。

985年1月26號,日本寛和元年 - 良源天台宗中興祖(912年出世)
1740年1月31號,日本元文5年 - 志太野坡俳人蕉門十哲之一(1663年出世)
1799年2月7號大清嘉慶4年 - 愛新覺羅弘曆,即係乾隆皇、大清第六代皇帝1711年出世)

Wednesday, January 2, 2008

愛知縣
愛知縣日本本州嘅其中一個縣。

Tuesday, January 1, 2008

米奇老鼠
米奇老鼠Mickey Mouse),即係米奇或者米老鼠,係華特迪士尼同埋Ub Iwerks1928年創作出黎嘅動畫角色,迪士尼公司嘅代表人物。1928年11月18號,隨住米奇老鼠嘅第一套汽船威利號》響美國殖民大戲院(Colony Theater)上畫,米奇老鼠嘅生日就定響呢一日。